Další dny našeho současného pobytu v Indii

06.11.2019 12:41

Dnes o půlnoci místního času odjíždíme z hotelu a já odlétám zpět do ČR. Moc rychle to uteklo! Manžel zde ještě zůstává téměř tři další týdny, během nichž má již naplánováno mnoho akcí (včetně krátké cesty na venkov). Opět zde budu o všem referovat. :-)

U Vickyho proběhla další dvě shromáždění. V úterý jsem kázala o víře, o Boží dobrotě a Jeho věrnosti... Když zavoláme k Bohu (viz Bartimeus, Zacheus), Bůh vždy odpoví, přijde do našeho domu, zachrání, uzdraví... Ať jsi kdokoli, chudý, bohatý... Haleluja! V sobotu můj manžel vyučoval o autoritě, kterou máme v Kristu. Nebojíme se ďábla, problémů, okolností, ale jednáme s nimi. Nenecháme komára sát naši krev, ale rychle to s ním vyřídíme! :-) Bůh je veliký a mocný Bůh a ďábel jen poražený a odzbrojený slaboch! Sláva Bohu! Na každém shromáždění naši noví sourozenci přijímají Boží Slovo a rostou v Kristu. Jsou stále stabilnější a jistější ve víře a vydanější Božím věcem. Díky Pánu!

Vickyho bratranec Sandip měl veliký zájem, abychom ho navštívili v jejich novém bytě v Navi Mumbai (nová část Bombaje). Jeden den jsme se tam tedy i s Vickym vypravili (hodinová cesta vlakem) a prožili s ním a celou jeho rodinou skvělý čas. Povídali jsme více o Bohu, modlili se...

Dále jsme se věnovali Vickymu, Pratikovi a Mohanovi a více je učili o Božím plánu, o víře a Boží dobrotě. Mohan (náš dvacetiletý bratr z Dharavi) prošel v minulých měsících velmi náročným obdobím. Už podruhé mu ukradli mobil, naboural se na motorce (tu úplně zničil) a přišel o práci. Strýc po něm chce peníze na opravu motorky (byla jeho), rodina naštvaná, stesk po mamince (před dvěma lety zemřela a kluci zůstali sami)... Díky Bohu se Mohan během našeho nynějšího pobytu tomuto všemu postavil a jde dál vírou cele za Ježíšem. Haleluja! Bere nás jako své rodiče a velmi nás respektuje. Měl velmi na srdci nás u sebe doma pohostit, ale nechtěl si na to od nikoho půjčovat nebo si někomu říkat o peníze, tak si našel jednorázovou práci a intenzivně pracoval tři směny za sebou - den, noc a den, aby na večeři vydělal. Vůbec jsme to nečekali! Nakoupil několik jídel v té nejlepší místní drahé restauraci (přesně ta jídla, která máme rádi), koupil skleněné misky, skleničky, květiny... Byli jsme naprosto dojati!!! On sám teď doma vůbec nejí, protože jak říká, nechce jíst, když nevydělává... Věříme, že mu přichází skvělá trvalá práce! (V dalším příspěvku si přečtete, jak jsme ho včera vzali s jeho mladším bratrem do "all you can eat" restaurace a dali mu peníze na nový mobil.) Bůh je úžasný, dělá zázraky a mění lidské životy!!! Jsem Mu tolik vděčná!

V neděli jsme sloužili v církvi pastora Viktora, s nímž jsme přátelé už asi dva roky. Moc rádi nás tam všichni opět viděli a společně jsme si během shromáždění užili ohromnou Boží přítomnost. Na začátku a na konci shromáždění vypadl na nějakou dobu proud (nefungovaly větráky a vzduch se nehýbal), takže jsme se během chvilky opravdu kvalitně zpotili. :-) Manžel mimo jiné kázal o našem spojení s Kristem a napojení na Zdroj (ilustrováno elektřinou:-)) a jak v tomto napojení zůstávat. Lidé toto mocné a pomazané kázání hladově a nadšeně přijímali. Sláva Pánu!

Díky Bohu za lavinu Jeho lásky a dobroty, která se nezastavitelně šíří dál a dál! Na každém místě! Život vítězí a ďábel prohrává na celé čáře! Naplno si toto naše vítězství v Kristu a porážku všeho zlého užíváme a s velikou radostí šíříme dál! Moc se těším na některé z vás v neděli v Praze! :-)

Poslední den několikadenního indického svátku Diwali

Kážu na setkání u Vickyho

Vickyho sousedi (pronajímají si jednu místnost jejich nového horního patra) s rodinou, která je přijela navštívit

Miminko dalších Vickyho sousedů, kteří si pronajímají druhou místnost jejich horního podlaží

Před naším hotelem (Diwali ozdobení)

S manželem na večeři

U Pratika

Jedeme navštívit Vickyho bratrance Sandipa (již znovuzrozen) a jeho rodinu v jejich novém bytě v Navi Mumbai

Hodinová cesta vlakem

U Sandipa...

Přišlo i pár dětí od sousedů...

Chutná samosa

Sandip s rodinou

S Vickym na večeři

Na cestě do Dharavi...

Déšť v listopadu? Nikdo tady nic takového nepamatuje! :-)

Mohan nás hostí u sebe doma...

Nakoupil spoustu výborného jídla v drahé restauraci, květiny, skleněné nádobí...

Jsme nesmírně dojati!

Další setkání u Vickyho

Nedělní shromáždění u pastora Viktora, s kterým se přátelíme, a kde pokaždé moc žádají naši službu

S pastorem Viktorem a jeho manželkou Grace

Tomuto mladíkovi Bůh před dvěma lety na základě proroctví mého manžela potvrdil povolání do služby. Nyní se intenzivně připravuje na plnočasovou službu, káže a slouží a hoří pro Ježíše! Sláva Bohu!

S Mohanem před hotelem

Výzdoba v obchodním centru :-)